نورپردازی دکوراسیون ویترین مغازه در شب دید زیبایی ایجاد می کند و همچنین در دکوراسیون مغازه کوچک دارند با استفاده از ترفندهای نورپردازی و خطای دید، فضا بزرگتر جلوه می کند. چیدمان محصولات از دیگر مواردی است که در طراحی دکوراسیون مغازه به آن توجه میشود. یک ویترین زیبا باید به زیبایی تمام، نمونه ای کوچک از آن چه در دکوراسیون داخل می گذرد را به نمایش گذاشته و به گونه ای طراحی شود که جلب توجه کننده باشد. از نکات اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه توجه به دو عنصر نور و رنگ است که نقش تعیین کننده ای در جذب مشتری خواهد داشت.
تعیین دکوراسیون زیبا برای مغازه یک عدد از موارد مهمی هست که بایستی به آن توجه ویژه ای داشت چون فروشگاه اساسی طراحی داخلی شیک و ویترین خوشگل می تواند سبب ساز جذاب اکثر خرید کننده ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی فروشگاه های متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. طراحی سقف و کف و ویترین فروشگاه هم اهمیت زیادی در جلب توجه مشتری دارد. از این رو بایستی در طراحی داخلی دکان طلا و جواهر حیاتی دقت زیادی عمل کرد و ظرافت زیادی به خرج داد. ۵- رنگ سبز در طراحی داخلی دکان حساس ادب و اطمینان را به مشتریان منتقل می نماید . بی تردید این که دقیقا چه رنگی برای همین فعالیت تعیین شود بستگی به گونه دکان و ابعاد و ترازو آن دارد. از این رو هر چه که شیشهی بیشتری در ویترین مغازه خود به کار ببرید، محصولات شکیل تر و محیط مغازه بزرگ تر به نظر خواهد رسید. که باید به نحوی باشد که در نگاه اول نظر مشتری را جلب کند. استفاده از المانهایی مرتبط، رنگبندی حرفهای، نورپردازی و به طور کلی جذابیت و تفاوت از مواردی است که میتواند ویترین مغازه یا فروشگاه شما را زینت ببخشد و افراد را به سمت خود جذب کند.
علاوه بر ویترین در مورد تزئین دیوار مغازه نیز دقت کافی داشته باشید و المانهای لازم را بکار گیرید. علاوه بر نکات گفته در گزینه ویترین و طراحی داخلی مغازه، نکته کلیدی دیگری که به تیتر یک اورجینال در طراحی فروشگاه وجود دارد، مسیر رفت و آمد مشتریان است. باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسیهای بین طبقات اول تا سوم را فراهم میکند. وضعیت پیشین طلافروشی که سه طبقه است، شامل بخش فروش در طبقه اول (همکف)، اداری و استراحت در طبقه دوم و انبار نفت در طبقه سوم میشود.
نوع چیدمان محصولات بایستی کاملا منظم و متناسب با سلیقه عموم مشتریان باشد به عنوان مثال در یک مغازه کفش فروشی می توان قفسه کفش های مجلسی، کالج، ورزش و غیره را از هم جدا کرد. طراحی و دیزاین داخلی مغازه در کمیت و کیفیت کسب و کار شما می تواند تأثیرگذار باشد. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. اهمیت ایجاد نقطه عطف در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی چیست ؟ آخرین نکتهای که در مورد طراحی دکوراسیون مغازه وجود دارد و بسیار مهم است وجود تمایز و انحصار است. همچنین در طراحی نمای مغازه یک اصل مهم این است که تابلو به هیچ عنوان شلوغ نباشد. 8. سعی کنید طیف های رنگی اجزای استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه مطابق با رنگ لوگو و برندتان بوده و با آن همخوانی داشته باشد. در نمونه بالا از فرم مکعب های دارای ارتفاع متفاوت به این منظور استفاده شده است. پشت پیشخوان طلافروشی باید از ارتفاع بلندتری از سطح مکان دید اشخاص حاضر در مغازه ، برخوردار باشد.
سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهم اصلی که در واقع صاحب طلافروشی است به دلیل کلاهبرداری و فریب پلیس مجرم است، او قصد داشته تا بخشی از بدهی خود را از طریق بیمه دریافت کند که با اقدام به موقع پلیس در رسیدن به هدفش ناکام ماند. این نام تجاری دارای شعبه های مختلفی در چین بود و اکنون قصد داشتند در سراسر دنیا شعبه های خود را تأسیس نمایند. بدین ترتیب مشتریان در عین حرکت در فضا می توانند محصولات را به سادگی از نزدیک مشاهده نمایند. رنگ در طراحی دکوراسیون مغازه نقش مهمی ایفا می کند معمولا رنگ اصلی که در طراحی دکور مغازه بکار می رود متناسب با نوع محصولات موجود در فروشگاه می باشد به عنوان مثال شما یک فروشگاه شکلات مربوط به یک برند خاص داخلی را دارید به این ترتیب نکته مهم در انتخاب رنگ برای دکور، ویترین، کف، سقف و دیوارها کاملا متناسب با نوع محصولات آن برند است انتخاب نوع پوشش کف باید به نحوی باشد که برای یک مشتری یادآور ورود به فروشگاه برند شکلات باشد بدین ترتیب رنگ ها نشان دهنده امضای یک برند در طراحی دکوراسیون مغازه می باشند.
در نهایت روی آهن ها ورق استیل کشیده شده است، ویترین های چوبی و کانترها تماما کلاسیک طراحی طراحی دکور ویترین طلا و جواهر شده اند. 3. در طراحی های مدرن سعی می شود از شلوغی ویترین جلوگیری شود تا حس کنجکاوی بیشتر در مخاطب برانگیخته شود. 9. برای داشتن یک کسب و کار حرفه ای سعی کنید در کنار ایده های خود از مشاوره طراحان مجرب در طراحی ویترین مغازه، طراحی نما مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه کمک بگیرید. برای دریافت این مشاوره ها، میبایست از طریق شماره تلفن ۸۸۸۵۱۶۴۳-۰۲۱ یا شماره واتس اپ و تلگرام ۰۹۳۵۲۴۴۱۱۳۷ درخواست مشاوره خود را به همکاران ما اعلام نمایید. در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید.
این روزها طراحی داخلی در سراسر جهان به عنوان یک هنر و به شکل تخصصی شناخته می شود طراحی داخلی امروز بسیار پر کاربرد بوده و همه جا حرف اول را می زند این کار باظرافت های هنری و تخصص یک طراح صورت می گیرد ویترن مغازه و دیزاین آن بسیار مهم است و در شیک تر دیده شدن اجناس مؤثر است طراحی داخلی فروشگاه یک رابط میان شما و مشتریان می باشد. دکوراسیون مغازه، یکی از نقاط مهم برای جذب مشتری است؛ به همین دلیل طراحی دکوراسیون مغازه که در مجموعه طراحی دکوراسیون تجاری قرار دارد، اهمیت بالایی دارد.
بهینه سازی فضا یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود باید از تمای قسمت های فضای مغازه در طراحی داخلی استفاده نمایید. علاوهبر آینهها از تابلوها و پوسترهای متناسب با این فضا و آثار هنری زیبا و یا گل و گیاه میتوانید استفاده نمایید. همه بخش ها، متناسب با محصولات همان بخش طراحی و دکور شده اند. برخی از محصولات در قفسه هایی که بر دیوار نصب شده اند قرار گرفته اند. معمولا برای قرار دادن گردنی ها که بخش مهمی از طلا ها را تشکیل می دهند، می توان از این قفسه های فرورفته استفاده کرد. همچنین سعی کنید همه اجناس، قفسه ها، پیشخوان و… اجزای اصلی طراحی دکوراسیون مغازه می باشند و ما در گروه معماری مهران طاهری سعی کرده ایم تا بهترین نکات را در این زمینه در این مقاله مطرح نماییم.
همانطور که بیان شد استفاده از رنگ ها در دنیای کودکانه بسیار اهمیت دارد. سنگ های کف طوسی رنگ از شرکت سنگ سفیر سپاهان خریداری شد. درب ها قاب تونیک خورده و کمدهای کلاسیک که بعد از ساخت رنگ پلی استر طوسی زده شد. رنگ نارنجی به کار رفته در طاق ورودی توجه هر رهگذر را به خود جلب کرده و آن ها را به داخل فروشگاه دعوت می کند. تمامی موارد باید با توجه به فعالیت، محصول یا خدمت ارائه شده باشد برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه کفش فروشی بسیار متفاوت از مغازه طلافروشی یا مزون لباس عروس می باشد. معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی نمای بیرونی مغازه ها طراحان سعی می کنند فاکتورهایی از قبیل انتخاب رنگ مناسب بر اساس فعالیت مورد نظر، متریال و سبک اجرای نما که پل ارتباطی اصلی مشتریان با مغازه می باشد و در اولین برخورد توجه مخاطب را به خود جلب می کند، نحوه چیدمان فضای داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی، نورپردازی نما و فضای داخلی که هر کدام با توجه به فضا و پتانسیل مغازه در جایگاه خود بسیار مهم و تاثیرگذار هستند.
همانطور که در بالا هم گفته شد مهمترین موارد در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه نورپردازی مناسب میباشد. به همین دلیل سعی کنید برای زیبایی بصری و تبلیغات تجاری درست محصولات و خدمات خود در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون مغازه کوچک خود از نورپردازی های حرفه ای و فکر شده استفاده کنید. برای طراحی کانتر و استندهای فروش کالا در پروژه طلافروشی زمانی، گروه طراحی داخلی شیپ تصمیم به استفاده از چوب ام دی اف از جنس روکش چوب را گرفت تا بدین وسیله از گرمای رنگ چوب برای رسیدن به محیط گرم و دلپذیر استفاده شود. بهتر است در همه جای مغازه از دوربینهای مداربسته استفاده نمایید تا بدین طریق میزان امنیت محیط را بالا برید. با علم به متراژ کم و طول زیاد مغازه و عمق کم آن طراح خانم مهندس رئیسی تمامی قوانین علمی طراحی داخلی در فضاهای کوچک را رعایت نموده است، ویترین این مغازه معلق است و هیچ پایه ایی ندارد، برای اجرای آن از شاسی کشی آهن استفاده کرده اند و قوطی های آهن را به تیری در سقف جوش دادند.